FAQ
Jak dobře bude potah pasovat na mou pohovku?
Potahy na sedačku Klippan a ušák Strandmon jsou vyrobeny tak, aby přesně padly, stejně jako potahy vytvořené výrobcem vašeho nábytku. Všechny položky procházejí důkladným procesem kontroly kvality, který zajišťuje optimální přizpůsobení. Věnovali jsme spoustu času testování, úpravám střihových plánů a testování srážlivosti látek, abychom dosáhli maximálního fittingu.
Jaké materiály a látky se používají k výrobě našich potahů?
Používáme pouze nejkvalitnější materiály ze 100% bavlny, vyrobené v EU a ušité v České republice. Pro jejich maximální odolnost a snadné čištění prošly pečlivým výběrem a testováním. Přesný popis materiálu naleznete na každé stránce položky.
Jak pracujete se vzory a jak probíhá tisk?
Tiskneme na látky vysoké gramáže, které prošly několika stupni úprav pro přípravu na digitální tisk. Všechny vzory připravili naši designéři a jsou tisknuty na látku opakujícím se průběžným vzorem. Co to znamená? Vzor se po několika metrech vždy opakuje a ve chvíli kdy přichází k našim švadlenám se dle střihového plánu vystřihují jednotlivé části pro finální šití. Zde dochází k posunutí vzoru na jednotlivých částech a vzniká tak vždy originální produkt.
Mohu potah prát v pračce?
Všechny naše materiály lze prát v pračce. Pokyny pro péči pro jednotlivé typy tkaniny naleznete na informačním štítku u každého produktu nebo na stránce: https://www.artefly.cz/pece-o-potahy
Existují náklady na dopravu?
Nejsou žádné náklady na dopravu. Artefly doručuje zdarma po celé Evropě prostřednictvím PPL a Zásilkovky.
Jak mohu zaplatit za svůj nákup?
Nákupy lze provést kreditní kartou nebo prostřednictvím zabezpečené pokladny Shoptet Pay, dobírkou nebo bankovním převodem na náš účet.
Za jak dlouho od zadání objednávky obdržím kryt?
U zboží skladem je průměrná dodací lhůta v rámci ČR 2-3 pracovní dny, po Evropě 5-10 pracovních dnů. U zboží, které není v době objednávky skladem, je dodací lhůta až 8 týdnů.
Jaký je použit způsob dopravy?
Všechny objednávky jsou odesílány prostřednictvím PPL nebo Zásilkovny.
Mohu svůj nákup vrátit?
Ano. Pokud nejste s produktem plně spokojeni, můžete svůj nákup vrátit do 14 dnů od data doručení. Peníze za váš nákup vám vrátíme do 10 pracovních dnů poté, co obdržíme produkt v čistém a nepoužitém stavu. Vrácení peněz se provádí původním způsobem platby v době nákupu. Další podrobnosti naleznete v části Vrácení a záruka.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.